Audi, VW, Skoda ir Seat automobilių remontas ir priežiūra

Galerija - Audi a6, 2.8l, 142Kw, Pagrindinio dirželio ir jo komponentų keitimas

Automobilis: Audi A6

Metai : 2001

Variklis 2.8 benzinas 142Kw

Darbas: Pagrindinio dirželio ir jo komponentų keitimas

 

Darbo periodiškumas: kas 120,000km bet ne rečiau negu 5 metai

 

Pastaba :

Visada reikia atsižvelgti į esamą pagrindinio diržo ir jo komponentų būklę. Rekomenduojama tikrinti kas 20.000km esant reikalui keisti nedelsiant. Jeigu nežinote kada buvo keistas pagrindinis diržas ir jo komponentai, abejojate jų kokybę ir patikimumu – pakeiskite nedelsiant. Šie darbai sudaro 5-10 procentus variklio remonto kainos, kurią teks sumokėti jeigu senas diržas nutrūks.

 

Dažniausi papildomi darbai:

Tepalų prasisunkimų šalinimas: per viršutinį karterį, alkūninio veleno dangtelį, riebokšlius;

 

Dažniausios klaidos atliekant darbus:

*Nepašalinami senų tepalų likučiai, kitos įvairios šiukšlės: Jie papuola ant naujo diržo ir labai stipriai sutrumpina jo tarnavimo laiką arba netgi iškyla grėsmė diržo nutrūkimui .

*Nekeičiama vandens pompa: sugedus vandens pompai tie patys darbai atliekami pakartotinai, visada išlieka galimybė nutraukti dirželį (sulankstyti vožtuvus) keičiant vandens pompą kartu, bendra remonto sąmata išauga 15%.

*Nekeičiamas aušinimo skysčio termostatas: sugedus termostatui didžioji dalis darbų atliekama pakartotinai. Keičiant vandens termostatą kartu, bendra remonto sąmata išauga 3%.

*Nenaudojama žymų liniuotė: šiems varikliams privaloma naudoti žymų liniuotę, kitu atveju atsiranda vibracijos, sumažėja trauka, padidėja kuro sąnaudos.









REGISTRACIJA Į SERVISĄ


×