Audi, VW, Skoda ir Seat automobilių remontas ir priežiūra

Galerija - Audi Allroad V6 2.5 TDI variklio remontas

Audi Allroad V6 2.5 TDI, simtomai - variklis "pukši", dalis kopresijos išpučiama per oro filtrą, variklis nedirba. Iškarto matosi, kad prie variklio teks padirbėti. Remontuojant mašiną būtina nustatyti gedimo priežastį, nes simtomai tikrai nebuvo naturaliai susidevėjusio variklio. Į akis iš karto krenta vaizdas, su įvairių markerių paliktomis žymėmis. Nustačius alkūninio veleno "mirties tašką", pastebima, kad paskirstymo velenėliai yra ne savo vietose. Peršasi mintis, kad paskyrstimo diržas buvo neteisingai sumontuotas. Tęsiant bendrą variklio apžiūrą, pastebėta, kad jis visas apibėgęs varikline alyva. Bėje, alyvos sunkimasis pro abiejų karterių tarpiklius yra dažna V6 2.5 TDI variklių bėda. Neretai pasitaiko alyvos prasisunkimas ir pro galvučių dangtelių tarpiklius. Jeigu jau nusprendėte investuoti pinigus į karterių tarpiklių keitimą, kas salyginai kainuos tikrai nepigiai, dėl didelės darbų apimties - rekomenduojame tuo pačiu pasikeisti ir paskirstymo diržus. Netrukus pradeda aiškėti tikrosios paskirstymo diržo "prašokimo" priežastys. Pastebimi pašaliniai daiktai - laikraščiai ir ...... kailiukai.... Kadangi diržas buvo "prašokęs" ne per vieną ir ne per du dantukus - tikrinami velenėliai ir vožtuvai. Sugadinimų ir čia nepavyko išvengti. Tapo aišku, kad mažiausiai bus sulinkę vožtuvai nuo smūgių į stumoklius. Taigi nebelieka kito kelio, kaip nuiminėti variklio galvutes ir keisti sulankstytas bei lūžusias dėtales. Galvutėms reikalingas vožtuvų, velenėliu ir "karomyslų" remontas/keitimas. Kol laukiamos užsakytos dėtalės, viskas po truputi valoma ir ruošiama remontui/keitimui. Tai vat tokia laukinės gamtos išdaiga, sukėlusi nemenkas problemas varikliui.







REGISTRACIJA Į SERVISĄ


×