Audi, VW, Skoda ir Seat automobilių remontas ir priežiūra

DUK

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI


1. Kiek man kainuos X remontas?

 

Remonto paslaugų kaina tiesiogiai priklauso nuo jūsų automobilio modelio ir jo specifikacijų, todėl norėdami sužinoti tikslias remonto kainas drąsiai skambinkite telefonu 8 644 60444 arba rašykite laiškus el.paštu info@remontocentras.lt. Prie savęs turėkite automobilio techninį pasą, kad galėtumėte nurodyti reikalingus duomenis.
 

2. Kiek laiko užtruks remontas?

 

Remonto laikas skirtingiems automobiliams yra skirtingas. Tam, kad diagnozuoti automobilio problemą ir gedimus siūlome automobilio apžiūrą, kuri trunka apie 20-30min. Po šios apžiūros galime tiksliau pasakyti kiek gali užtrukti numatyto gedimo šalinimas, jei neiškils papildomų trikdžių ir neišryškės kiti gedimai remontuojant nustatytuosius. Tokiu atveju skambiname klientui, informuojame apie esamą situaciją, kartu padedame priimti tolimesnį sprendimą.
 

3. Ar galėsiu palikti mašiną servise iš anksto?

 

Turime erdvią automobilių stovėjimo aikštelę, kurioje galite palikti automobilius iš anksto susitarus dėl remonto ir automobilio laikymo.
 

4. Kokią garantiją gausiu už remontą ir dalis?

 

Darbai atliekami pagal standarta LST 1438:2005 Techninės priežiūros ir remonto darbų garantijos laikas 6 mėn. Nuo darbų atlikimo datos. Garantija galioja, jei užsakovas laikosi visų automobilio eksploatavimo instrukcijose nurodytų reikalavimų. Esant garantiniam laikui atsiradę trūkumai ir defektai pašalinami per 3 dienas nuo automobilio pristatymo į mūsų dirbtuves. Garantija praranda galiojimą, jei užsakovas pastebėjęs automobilio defektą garantinio laikotarpio metu neinformavo mūsų serviso, apie automobilio gedimą ir jį pašalino kitame servise, be mūsų serviso raštiško sutikimo. Naudotoms detalėms garantija netaikoma.

 

5. Ar remontuojate tik audi ir VW?

 

Remontuojame ir kitus automobilius, tačiau specializuojamės Audi, VW, Seat, Skoda automobilių remonte, turime jam skirtus specialius įrankius ir įrangą, todėl garantuojame kokybę ir profesionalumą.
 

6. Ar atliekate pilną automobilio apžiūrą prieš pirkimą?

 

Žinoma. Tokią apžiūrą ne tik atliekame, bet ir primygtinai rekomenduojame. Atlikus apžiūrą pateikiame ataskaitą ir atrastų gedimų sąrašą. Klientams pageidaujant sudarome ir preliminarią sąmatą. Pagal jūsų automobilio ridą pateikiam artimiausių aptarnavimo darbų sąrašą ir kainą.
 

 

7. Ar „gesinate“(išjungiate) įspėjamąsias lemputes ?

 

Šios lemputės skirtos informuoti vairuotoją apie atsiradusį gedimą, mes galime nustatyti ir pašalinti gedimą. Kol gedimas nebus pašalintas tol lemputė švies. Gedimas gali būti nepastovus pvz: blogas sujungimas atsiranda drėgnam orui, tad tam kartui ištrynus klaidą įspėjamoji lemputė užges. Bet greitu metu viskas pasikartos. Lempučių „apgavikų“ nestatome.
 

8. Kokius tepalus geriau naudoti mano automobiliui?

 
Mes rekomenduojame tepalų gamintoją skyriuje Gamintojai, daugiau informacijos galite rasti čia. O jei norite rasti tikslius nurodymus pagal jūsų automobilio duomenis spauskite čia.

 






REGISTRACIJA Į SERVISĄ


×