Projekto aprašymas

Automobilis: Audi V8
Aprašymas: Audi V8 buvo gaminamas kaip prabangus šeimyninis limuzinas, kuris savo laikais turėjo viską – tiek komfortą, tiek dinamišką važiavimą, tiek aukščiausios klasės medžiagas, tiek gausias komplektacijas. Tačiau ne kiekvienas nori vairuoti standartinį automobilį – kad ir kiek jis būtų malonus vairuoti. Šio automobilio savininkas nusprendė patobulinti automobilio pakabos ir stabdžių sistemą – tuo siekta išgauti daugiau “sportiškumo” iš šio didelio ir sunkaus automobilio. Taip pat modifikuota automobilio pakaba – sudėti reguliuojami amortizatoriai, norint pasiekti tinkamą pakabos aukščio/komforto santykį. Be visų šių darbų atlikta dar viena smulkmena – antikorozine danga padengtas automobilio kuro bakas. Senasis buvo stipriai surūdijęs, tad buvo surastas geresnės būklės naudotas ir padengtas antikorozine danga – kad ir šio likimas nebūtų toks pat. Kad rūdys nesiplėstų toliau, bakas buvo nušveistas ir padengtas keliais sluoksniais antikorozinėmis savybėmis pasižyminčia danga.
Ypatumai: Audi V8 turėjo įmantrią stabdžių sistemą priekinėje automobilio ašyje, kuri dar buvo sutinkama tik pirmuosiuose Audi  S4 automobiliuose. Dėl to ši sistema gana brangiai kainuoja, norint ją pakeisti, tad pasirinktas lengvesnis kelias – įdėtos kitos Audi ratų stebulės, ant kurių sumontuoti gręžioti Zimmermann stabdžių diskai, siekiant didesnio stabdžių efektyvumo. Tiesa, mažas pastebėjimas – diskus radome tik pas gamintoją Vokietijoje, tad teko truputį luktelti. Šalia naujų diskų sumontuotos ne tik naujos Ferodo Premier kaladėlės, bet ir ABS davikliai, kurie keičiami dėl to, jog senieji būna tiesiog užpuvę per ilgą eksploatacijos laiką.