Projekto aprašymas

Automobilis: Ford Focus, 1.6 dyzelis, 2008
Aprašymas: Automobilis atvyko su turbinos gedimu – įprasta ,,liga” šiems automobiliams, kuriuose po variklio dangčiu slepiasi Peugeot gamybos variklis. Išimta turbina buvo visiškai subyrėjusi, nors automobilio rida nesiekė 200 000 km. Pradėjome ieškoti gedimo priežasties – išimame karterį, tepalo siurblį, tikriname ir valome visą tepimo sistemą – ši procedūra yra privaloma keičiant turbiną šiuose varikliuose. Išimtas tepalo siurblys kėlė įtarimą – jo korpusas vietomis buvo aiškiai sudilęs. Buvo nuspręsta nerizikuoti ir keisti alyvos siurblį taip pat.

Ypatumai. Savininko pageidavimu, keitimui ieškojome ir dėvėtos, geros būklės turbinos. Paieškos buvo bevertės, nors turbiną galėjome pirkti tiek iš Ford, tiek iš Peugeot markės ardomų automobilių. Tačiau turbinos deficitas dar sykį patvirtino – ši detalė yra dažnai gendanti šiuose varikliuose. Tad teko turbiną keisti nauja, senosios taipogi restauruoti nebuvo galima, kadangi buvo pažeistos esminės detalės, dėl kurių keitimo restauravimo kaina būtų išaugusi kelis kartus, tad buvo įdėta tiesiog kita, visiškai restauruota turbina su garantija.