Projekto aprašymas

Automobilis: VW Scirocco, 2,0TDI 103kw
Aprašymas: Automobilio variklyje buvo girdėti pašaliniai garsai tiek varikliui dirbant laisvais sūkiais, tiek su apkrova. Automobilis paliktas apžiūrai – einame į variklio skyrių ir ieškome problemos. Elektroninė sistema niekuo nesiskundė, tad teko tikrinti mechaninę dalį. Įtarimą kėlė ,,Common Rail” dyzelio įpurškimo sistema, kurią atidžiau apžiūrėję meistrai rado rimtų gedimų: visoje kuro sistemoje nuo pat bako iki siurblių ar filtro – visur buvo rasta spalvoto metalo drožlių. Pasirodo, dylant aukšto slėgio kuro siurbliui iš jo per visą kuro sistemą pradėjo ,,plaukti” smulkios metalo drožlės ir sugadino visą kuro sistemą.
Ypatumai. Kadangi ,,Common Rail” sistema yra labai reikli kuro kokybei ir priežiūrai, net nedvejodami pasiūlėme klientui keisti visus sistemos elementus – tiek visus 3 siurblius, tiek kuro purkštukus, tiek kuro magistralę ir kitus smulkius elementus. Likusi sistemos dalis buvo kruopščiai išvalyta – kuro bakas bei kuro vamzdeliai. Viską pakeitus automobilis užsivedė ir dirbo be pašalinių garsų.
Įdomu… Automobilio skydelyje rida rodė apie 40 000 km. Tą patį tikino ir automobilio savininkas. Tačiau tai skambėjo neįtikinamai ne tik dėl to, kad automobilis gatvėmis riedėjo jau 5 metus, o labiau dėl to, kad galėjo nutikti toks gedimas kuro sistemoje. Skamba pernelyg neįtikėtinai, kad būtų realu, tiesa?