Kol automobiliai buvo dar kūrimo stadijoje, benzinas buvo naudojamas žibintų šviesai, kaip valymo priemonė. Ir buvo pardavinėjamas vaistinėse. Tačiau viskas pasikeitė, kai viena moteris sėdo už vairo.

1885-aisiais Manheime, Vokietijoje, Karlas Benz‘as sukonstravo pirmąjį automobilį su vidaus degimo varikliu ir jį patentavo. Tačiau pirmoji ilga kelionė jo konstruotu automobiliu įvyko tik praėjus 3 metams ir be jo žinios.

1888 metais rugpjūčio 5 dieną  Kalro Benz‘o žmona Bertha Benz nusprendė nuvažiuoti  iš savo namų Manheime į svečius pas mamą Pforcheime, pasimatyti ir parodyti savo sūnus. Vyro sutikimo kelionei Bertha neprašė. Iš namų išvažiavo su  Benz Patent Motorwagen №1 automobiliu anksti ryte, kol Karlas Benzas miegojo. Šį 106 kilometrų ilgio maršrutą automobilis įveikė per 12 valandų.  Karlas Benzas apie tai sužinojo tik naktį iš rugpjūčio 5-os į 6-tą, gavęs telegramą: „ Iki Pforcheimo nuvažiavome gerai. Bertha.“

Kelyje Bertha Benz daug kartų stojo remontui ir vienąsyk pasipildyti kuro- ne kur kitur, o Vyslocho miestelio vaistinėje. Taip ši vaistinė istorijoje tapo žinoma kaip pirmąja kuro prisipildymo vieta.

Vystantis automobilių gamybai, atsirado poreikis ir kurui, kuris kol kas dar buvo parduodamas tik parduotuvėse ir vaistinėse kibirais ar dideliuose buteliuose. Tačiau dėka išradingo žmogaus S.F. Browser, 1905 metais buvo išrastas  kuro siurblys, su kuriuo buvo galima prisipildyti degalų. Tad pirmoji pasaulyje degalinė buvo pastatyta 1905 m. Sent Luise Jungtinėse Valstijose, o po poros metų Sietle – antroji. Degalines sudarė viena arba dvi paremtos cisternos, nuo kurių nutiestomis žarnomis benzinas buvo pilamas į automobilių bakus.

Daugėjant automobilių – daugėjo ir degalinių. Prasidėjo tarpusavio konkurencija, tad degalinėse atsirado ir papildomų paslaugų : vanduo, oras, padangų montavimas ir t.t. O šiuolaikinės degalinės jau primena mini prekybos centrus.

Lietuvoje benzino buvo galima nusipirkti žydų krautuvėlėse. 1938 m. laikraštyje „Darbininkas“ rašyta, kad vaistinėse tuo metu už benziną reikėdavo mokėti daugiau nei žydų krautuvėje – du litus už litrą.

Na, o pirmoji benzino kolonėlė Vilniuje pradėjo veikti 1925 metų lapkričio 16 dieną.