Automobilių lenktynės pradėtos organizuoti iškart po pirmųjų sėkmingų benzinu varomų automobilių sukūrimo. Pirmosios lenktynės buvo surengtos 1887 metais balandžio 28 dieną Prancūzijoje. Trasa tebuvo 2 kilometrų ilgio, o lenktynių vienintelis dalyvis ir nugalėtojas buvo Džordžas Boutonas…

Po septynerių metų, 1894 liepos 23 d. prancūzai suorganizavo lenktynes, kurios yra laikomos pirmosiomis pasaulio motorizuotomis varžybomis. 127 kilometrų ilgio lenktynėms nuo Paryžiaus iki Ruano užsiregistravo 102 dalyviai, kurie turėjo susimokėti 10 frankų startinį mokestį.  Parengiamajame važiavime daugiau kaip pusė mašinų nepajudėjo iš vietos ir tik 25 dalyviai buvo atrinkti pagrindinėms lenktynėms. Šiose lenktynėse pirmas atvažiavo grafas Džiulijus Albertas De Dionas, kuris trasą įveikė per 6 valandas ir 48 minutes, o jo automobilis skriejo vidutiniškai 19 kilometrų per valandą greičiu. Artimiausią priešininką, Džordžą Lemaitrą su Peugeot automobiliu, Džiulijus Albertas De Dionas aplenkė 3 minutėmis ir 30 sekundžių su savadarbe transporto priemone, tačiau De Diono garo automobilis neatitiko visų reikalavimų, todėl oficialiu lenktynių nugalėtoju tapo Džordžas Lemaitras…

Pirmosios lenktynės Amerikoje įvyko 1895 metais. Buvo labai šalta ir vėjuota Padėkos diena. Iš Čikagos startavo 6 automobiliai ir tik du finišavo. Lenktynių nugalėtoju tapo Frankas Duryea, vairuodamas automobilį, kurį suprojektavo ir pagamino pats su savo broliu. 84 kilometrų trasą jis įveikė per 10 valandų ir 23 minutes.

Lietuvos automobilių sportas užgimė tarpukaryje. Sutartinai laikoma, kad 1931 metų data geriausiai atspindi automobilių sporto pradžią Lietuvoje, nes tais metais liepos 24 dieną įvyko pirmasis Respublikinio masto ralis – „Aplink Lietuvą“. Varžybas globojo prezidentas Antanas Smetona. Jis įsteigė nugalėtojui gražią pereinamąją taurę ir  paskelbė, kad tris kartus iš eilės lenktynes laimėjusiam sportininkui taurė atiteks visiems laikams. Ralyje dalyvavo 14 automobilių ir 12 motociklų. Lenktynininkai turėjo įveikti 1020 kilometrų trasą. Nugalėtoju tapo Pranas Hiksa su savo Dodge automobiliu. 1932 metų lenktynes taip pat laimėjo jis. Kad taurė visiems laikams atitektų P. Hiksai, tereikėjo laimėti trečiąsias varžybas, kurios įvyko 1937 metais. Jų metų Pranas visąlaik lyderiavo, tačiau ties Utena,  nenorėdamas suvažinėti į kelią išbėgusio vaiko, staiga pasuko vairą ir apvirto. Lenktynes laimėjo M. Slavinskas.