Automobilių perdirbimas yra vienas efektyviausių būdų sprendžiant nebenaudojamų ar nebetinkamų eksploatuoti transporto priemonių likimą ir ypač saugant gamtos išteklius. Pirmuosius automobilius pradėta perdirbti maždaug 1943 metais.

JAV automobilių perdirbimo pramonė yra itin išsivysčiusi ir yra 16-oje vietoje pagal indėlį (25 mlrd. JAV dolerių) į bendrąjį šalies vidaus produktą. Kasmet perdirbama apie 27 milijonus netinkamų naudojimui transporto priemonių, iš kurių gaunama daugiau kaip 25 milijonai tonų įvairių medžiagų. Kiekvienais metais JAV ir Kanada tiekia pakankamai plieno maždaug 13 miljonų naujų transporto priemonių gamybai. Skelbiama, kad vidutiniškai maždaug 25 procentai naujo automobilio kėbulo yra pagaminta iš perdirbto plieno.

Šiai pramonei taikomi griežti reikalavimai: visos kenksmingos medžiagos privalo būti išleistos ar surinktos bei priduotos atitinkamoms įmonėms, antrąkart panaudojamos medžiagos rūšiuojamos ir priduodamos į antrinę rinką. JAV (ir ne tik) automobilių perdirbėjai klientams siūlo naudotas kokybiškas automobilių dalis, kurių kaina yra 20-80 procentų mažesnė nei analogiškos naujos automobilių dalys.

Iš viso perdirbama apie 90 procentų transporto priemonės (pagal svorį). Likę 10 procentų mažais, bet tvirtais žingsneliais žengia perdirbimo kelio link. Pavyzdžiui perdirbtos automobilių padangos panaudojamos batų gamybai, kelių tiesimui, sporto aikštynų ar žaidimų aikštelių guminėms dangoms, gaminama bituminė stogų danga, automobilių statymo apsauginiai kuoleliai ir kiti gaminiai.

Avalynė, kurios gamyboje yra perdirbta padangų guma

O štai automobilių akumuliatorių perdirbimo lygis siekia maždaug 98-99 procentus.  Jų perdirbimo procese saugiai atskiriamas plastikas, švinas ir rūgštis, vėliau dar kartą panaudojami gamyboje.